środa, 7 marca 2012

Bo świat jest piękny!

Mówi się, że podróże kształcą. To prawda. Podczas chociażby tygodniowego wyjazdu zdarzało mi się przeżyć więcej kryzysowych sytuacji i przygód, niż przez całe życie. Jednakże nie wiedza mnie pociąga w podróżach, a piękno świata, którego widoki są warte każdej ceny. Niestety jak to u studentów bywa, zazwyczaj nie mam jak zapłacić owych kosztów i zaczyna się kombinowanie. 

Temu właśnie chcę poświęcić tego bloga. Będę opisywać miejsca, w których już byłam, w którym będę, jakie mają możliwości i jakie są sposoby taniego podróżowania, oraz możliwe atrakcje na miejscu. Jak widzicie na suwaczku, w tym roku czeka mnie jedna większa wycieczka, choć prawdopodobnie, gdzieś się jeszcze wyskoczy, choć pewnie w granicach ojczyzny, ale i ona przecież ma swój urok! Także zapraszam do czytania, a na zachętę, kilka zdjęć z obszarów, o których będę opowiadać:

 
(Puszcza Białowieska)

(Stado Tarpanów przy Mazurskich Jeziorach)

(Londyn)

 (Zamek w Budapeszcie)

(Pałac w Wiedniu)

(Park w Amsterdamie)

(Słowackie jaskinie)

 (Beskidy)

A więcej już wkrótce, choć jeszcze nie wiem od czego zacznę :)

4 komentarze:

  1. Pomysł bomba ,trafiłaś w serce każdego survivala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i przepiękne miejsca.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejsza jest puszcza

    OdpowiedzUsuń